Thailand Pass

Thailand Pass

Alle skal udfylde en indrejseformular, et såkaldt "Thailand Pass". Formularen er obligatorisk og indeholder meget information og vedhæftning af dokumenter, hvilket betyder, at du skal starte processen 7 dage før afrejse.

Udover helbredsformular og kontaktoplysninger skal du fremvise følgende:
a) Coronapas, som dokumenterer, at du er færdigvaccineret, hvis du er det.
b) Forsikringspolice (du skal selv kontakte dit forsikringsselskab i god tid og få en engelsk bekræftelse på, at din forsikring dækker omkostninger ved sygdom op til mindst 50.000 USD eller tilsvarende)
c) Rejsedokumenter/billet fra Spies (vores hoteller er alle certificerede ifølge SHA+/SHA++, og når dette efterspørges, henviser du til din billet fra Spies).
d) Et billede af fotosiden i dit pas

Når du har indsendt formularen, er der er behandlingstid på 0-5 arbejdsdage, inden din QR-kode er tilgængelig, som du skal kunne fremvise ved afrejse.

Safe travel

For din tryghed på rejsen

Det er vigtigt for os, at du føler tryg under hele din rejse. Derfor indfører vi nu nye hygiejne- og sikkerhedsprocedurer på vores hoteller, fly, transferbusser og aktiviteter.

Det er vigtigt for os, at du føler tryg under hele din rejse. Derfor indfører vi nu nye hygiejne- og sikkerhedsprocedurer på vores hoteller, fly, transferbusser og aktiviteter.

Øvrig information

Nødvendige cookies hjælper med at gøre hjemmesiden brugbar ved at aktivere grundlæggende funktioner såsom sidenavigation og adgang til sikre områder på hjemmesiden. Hjemmesiden kan ikke fungere optimalt uden disse cookies.
Funktionelle cookies gør det muligt at gemme oplysninger om, hvordan hjemmesiden vises eller opfører sig – f.eks. dit valg af sprog eller region. Dette er nødvendigt for at hjemmesiden kan fungere.
Statistiske cookies hjælper os med at forstå, hvordan besøgende interagerer med hjemmesiden ved at indsamle data.
Marketing cookies anvendes for at gemme, hvordan besøgende opfører sig på hjemmesiden. Det gør vi for at kunne vise indhold, som er relevant for den enkelte besøgende og mere værdifuldt for virksomheden og tredjeparts annoncører.