Er du kommet hjem fra din ferie og har oplevet, at noget ikke levede op til forventningerne? Så kan du se her, hvordan du skal forholde dig.
Vi vil gerne løse dine problemer, mens du er på rejsemålet, så du får den bedste ferie. Kontakt os derfor med det samme, hvis du stadig er på rejsemålet.
Hvis din reklamation handler om beskadiget eller forsinket bagage, er det flyselskabet, du skal kontakte. Find dit flyselskab.
Handler din reklamation om sygdom, skade eller tyveri, kan du kontakte dit eget forsikringsselskab. Købte du en rejseforsikring sammen med din rejse, skal du udfylde en skadesanmeldelse og sende den til Gouda.
Handler din reklamation om billeje, f.eks. ekstra beløb du er blevet trukket efter hjemkomst, og har du lejet bil hos AVIS, kan du med fordel gå ind på AVIS' hjemmeside, hvor du kan finde en fakturakopi på, hvad beløbet dækker. Har du andre spørgsmål om billeje med AVIS, eller har du lejet en bil hos SIXT, kan du benytte vores reklamationsformular.
Hvis din reklamation handler om andre emner end dem, vi har nævnt ovenfor, har du mulighed for at sende en reklamation til os. Hvis du gerne vil søge kompensation, skal du dog have gjort os opmærksom på din utilfredshed på selve rejsemålet, så vi der har haft mulighed for at hjælpe dig.
For at kunne følge op på dine synspunkter, skal vi modtage din henvendelse senest 4 uger efter din hjemkomst.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til os på 3348 8400 (mandag-fredag kl. 10-12).