Spørgsmål og svar om vores spørgeskema

Når du er kommet hjem fra din rejse, beder vi dig om at udfylde et spørgeskema med detaljerede spørgsmål om, hvordan ferien har været. Her finder du svar på de mest almindelige spørgsmål om spørgeskemaet.

Kan det svare sig at udfylde spørgeskemaet? Læser I det overhovedet?
Ja, spørgeskemaet er vores absolut vigtigste værktøj, når det gælder produktudvikling og opfølgning. Din deltagelse har stor betydning, og vi er meget taknemmelige for, at tusindvis af vores gæster vil hjælpe os med at blive endnu bedre.

Hvor mange svarer på spørgeskemaet?
I øjeblikket har vi en svarprocent på ca. 45-50%.

Hvad gør I med svarene?
Svarene analyseres ned i mindste detalje og distribueres hver uge til personalet på alle vores rejsemål og hoteller. På rejsemålet går servicechefen igennem tallene sammen med Spies-guiderne, og på hotellerne opdeles tallene til de forskellige afdelinger, så rengøringspersonalet får sin bedømmelse, restaurantpersonalet får sin osv.

Resultatet offentliggøres også på vores intranet, hvor alle medarbejdere kan se ugens kvalitetstal. De findes også i en forenklet version under hotelpræsentationerne på Spies.dk i form af "Gæsternes bedømmelse".

Hvad sker der med eksempelvis hoteller, som får dårlig bedømmelse?
Bliver et hotel underkendt af vores gæster, afbrydes samarbejdet, hvis hotellet ikke kan præsentere en forbedringsplan, f.eks. renovering af visse lokaler, hvis det er netop standarden, som gæsterne har haft synspunkter på.

På samme måde evaluerer vi vores rejsemål. Hvis et rejsemål ikke holder niveauet, forsvinder det som regel fra vores program den efterfølgende sæson.

Hvad får jeg som kunde ud af min deltagelse?
Vi kan desværre ikke belønne alle, som udfylder spørgeskemaet med en rabat, gave eller lignende. Derimod er det en måde for dig som kunde, at påvirke din næste rejse. Vi har lodtrækning om et gavekort på 10.000,- tre gange om året, hvor alle som har udfyldt og indsendt spørgeskemaet automatisk deltager.

Vil du i kontakt med os, finder du vores kontaktoplysninger her.

Hjælp os i fem minuter, så din næste ferie bliver endnu bedre
Hos Spies arbejder vi hårdt for, at din ferie skal blive endnu bedre. Spørgeskemaet giver dig som gæst en mulighed for at fortælle os om dine synspunkter, og os i Spies får at vide, hvad du har været specielt tilfreds med, og hvad vi kan blive bedre til.

Undersøgelsen, som er en af Nordens største, bliver mere repræsentativ jo flere, der svarer - og desto større bliver muligheden for at få os, hotellet og alle involverede til at gøre ferien endnu bedre. Og det er noget, som du selv får glæde af næste gang, du rejser med os.

Fortæl os din mening om den rejse

Mere om Spies

Nødvendige cookies hjælper med at gøre hjemmesiden brugbar ved at aktivere grundlæggende funktioner såsom sidenavigation og adgang til sikre områder på hjemmesiden. Hjemmesiden kan ikke fungere optimalt uden disse cookies.
Funktionelle cookies gør det muligt at gemme oplysninger om, hvordan hjemmesiden vises eller opfører sig – f.eks. dit valg af sprog eller region. Dette er nødvendigt for at hjemmesiden kan fungere.
Statistiske cookies hjælper os med at forstå, hvordan besøgende interagerer med hjemmesiden ved at indsamle data. Vi indsamler information om, hvordan du interagerer med hjemmesiden, hvor ofte du besøger den, og hvilke sider du får vist. Vi gør dette for at optimere design og brugervenlighed samt styrke hjemmesidens effektivitet. Derudover bruger vi informationen til at give dig personligt indhold og forberede markedsundersøgelser.
Marketing cookies bruges til at følge med i, hvordan besøgende opfører sig på hjemmesiden. Hensigten er, at vi og vores samarbejdspartnere skal kunne vise relevant indhold for den enkelte besøgende. Vi indsamler information om dine interesser, dvs. hvilke sider og annoncer du klikker på, samt hvilke produkter eller tjenester du viser interesse for eller køber (såkaldt “profilering”). For at kunne vise målrettede annoncer og markedsføring arbejder vi med andre virksomheder, som vi deler informationen med.