Løbetræning under lunere himmelstrøg

Løb er utrolig populært blandt alle aldre. Og det er ikke så sært; det er nemlig en lettilgængelig motionsform, som ikke kræver andet udstyr end et par gode sko.

Når du løbetræner i ferien, holder du både formen ved lige og får mulighed for at udforske omgivelserne omkring hotellet.

Vores bedste tips til løberejsen

Bor du på et af vores Sunwing- eller Sunprime-hoteller, kan du blot downloade en af vores digitale løberuter og snøre skoene - og så ellers se frem til en runde med instagramvenlige feriebilleder, sved på panden og en masse endorfiner.

Løbeekspertens tips til vellykket løbetræning

Her kan du læse ekspertens bedste tips til at udvikle din løbeteknik:

  • Start stille og roligt ud for at undgå skader.
  • Find en god løbeteknik, der er skånsom for kroppen.
  • Hav en rank holdning.
  • Slap af i skuldrene og hold albuerne i en 90-graders vinkel.
  • Land med foden under kroppen, så tyngdepunktet ikke kommer for langt frem - det giver nemlig en hårdere belastning.
  • Skridtfrekvensen bør være ca. 180 skridt pr. minut for at skåne knæ og hofter.
  • Variér din løbetræning med forskellige strækninger, distancer og hastigheder - på den måde udvikles du og bliver en bedre løber.
  • Sidst, men ikke mindst: nyd dine løbeture!

Udvalgte hoteller med gode løberuter