Varmeguiden i april

Varmeguiden april

Hvor er der varmt i april?

Når foråret så småt nærmer sig Danmark og vi går ind i april, er der allerede mange varme og solsikre rejsemål længere sydpå.

Længes du efter sol og en rejse til varmen i april? I Sydeuropa kommer foråret tidligere end herhjemme, og der er behagelige temperaturer på både Cypern og Mallorca. Varmeguiden hjælper dig med at finde den rigtige rejse til varmen i april for dig - uanset om du vil have meget varme eller blot vil tyvstarte sommeren med lidt lune forårstemperaturer.

Når foråret nærmer sig, blive flyvetiden kortere til de varme rejsemål. I for eksempel Egypten og Gambia begynder temperaturen at nærme sig de 30 grader, og i sydeuropæiske lande som Grækenland Cypern, er der mange solsikre rejsemål i april.

Varme lande i april

Se hvor varmt der er på vores rejsemål i april.

Solrejser i april
Varmt

Tag forskud på sommeren

Vil du tyvstarte sommeren med behagelige 20 - 25 grader, kan du rejse til:

Solsikre rejsemål i april
Varmere

Sommervarme i april

Søger du dansk højsommervarme med 25 - 30 grader og lune aftener, anbefaler vi:

Rejs til varmen i april
Varmest

Rigtig varmt

Hvis du vil have det rigtig varmt og trives med temperaturer over 30 grader, foreslår vi:

Rejser til varmen i april

Varme lande måned for måned

Klik på den måned, du gerne vil rejse i, så giver varmeguiden dig forslag til varme rejsemål.

Nødvendige cookies hjælper med at gøre hjemmesiden brugbar ved at aktivere grundlæggende funktioner såsom sidenavigation og adgang til sikre områder på hjemmesiden. Hjemmesiden kan ikke fungere optimalt uden disse cookies.
Funktionelle cookies gør det muligt at gemme oplysninger om, hvordan hjemmesiden vises eller opfører sig – f.eks. dit valg af sprog eller region. Dette er nødvendigt for at hjemmesiden kan fungere.
Statistiske cookies hjælper os med at forstå, hvordan besøgende interagerer med hjemmesiden ved at indsamle data.
Marketing cookies anvendes for at gemme, hvordan besøgende opfører sig på hjemmesiden. Det gør vi for at kunne vise indhold, som er relevant for den enkelte besøgende og mere værdifuldt for virksomheden og tredjeparts annoncører.